INFORMACJA - Debata nad Raportem o Stanie Gminy Sochaczew za 2021 rok
I N F O R M A C J A
Zgodnie z art.28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2022r. poz 559), Wójt Gminy Sochaczew przedstawił Radzie Gminy Raport
o Stanie Gminy za 2021 rok.
Raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, a w szczególności: realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady gminy.
Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi.
Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności, a nad jego treścią przeprowadza się debatę.
Debata nad Raportem o Stanie Gminy Sochaczew za 2021 rok
odbędzie się podczas sesji absolutoryjnej Rady Gminy Sochaczew.
Informacja o terminie sesji absolutoryjnej zostanie podana w terminie
zgodnym z zapisami Statutu Gminy Sochaczew.
W debacie nad raportem o stanie gminy będą mogli wziąć udział nie tylko radni, ale również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany będzie
do złożenia Przewodniczącemu Rady Gminy Sochaczew pisemnego zgłoszenia, popartego podpisami co najmniej 20 osób (wzór zgłoszenia w załączeniu).
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Zgłoszenia udziału w debacie należy dokonać najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień,
na który zostanie zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.
Zgłoszenia do debaty przyjmowane będą w Biurze Rady Gminy Sochaczew, pokój nr 9,
w Urzędzie Gminy Sochaczew ul. Warszawska 115.
Przewodniczący Rady Gminy
/ - /
Czesław Ćwikliński
Sochaczew, dn. 26.maja2022r.
Data dodania 26 maja 2022