Klauzula RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W URZĘDZIE GMINY SOCHACZEW
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2026/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Sochaczew oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Sochaczew. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, możecie się Państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: rodo@sochaczew.org.pl lub wysyłając pisemną korespondencję na adres Urzędu Gminy Sochaczew z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”. |
CELE PRZETWARZANIA |
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. od a) do e), a) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. od a) do e) RODO, Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z prawem, jeśli spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
b) zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a) i g) RODO Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane, jeśli spełniony jest jeden z poniższych warunków;
|
ODBIORCY DANYCH |
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Sochaczew przetwarzają dane osobowe. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3 i określonych przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych a tym samym okres przechowywania uzależniony jest od załatwianej sprawy oraz od kategorii archiwalnej. |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
(Wymienione uprawnienia wymienione w pkt 6 przysługują Państwu w przypadku zaistnienia konkretnych powodów, określonych szczegółowo w Przepisach RODO) |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. |
INFORMACJA OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi Danych ma charakter dobrowolny. Wówczas przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, |
PRZEKAZYWANIE DO PAŃSTWA TRZECIEGO/ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ |
Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. |
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI |
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, |
Data dodania 18 listopada 2019