Dowody osobiste
Urząd Gminy Sochaczew informuję iż z powodu awarii systemu od dnia 20 stycznia 2023r. czynne jest tylko 1 stanowisko obsługujące petentów z zakresu Meldunków, Dowodów osobistych oraz wyrabiania nr PESEL, w zaistniałej sytuacji mogą wystąpić utrudniania w obsłudze interesantów.
Stanowiska odpowiedzialne za wykonanie czynności
Inspektor d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych - Dorota Jaczyńska
Inspektor d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych - Łukasz Zieliński
kontakt tel. 864 26 07
Wymiana dowodu osobistego
Wniosek o wydanie dowodu osobistego
1. Wypełnij wniosek o wydanie dowodu osobistego.
2. Do wniosku dołącz aktualną fotografię.
3. Udaj się do pokoju nr 10 w Urzędzie Gminy Sochaczew, możesz również złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego w dowolnie wybranym przez Ciebie Urzędzie Gmniy.
4. Podczas składania wniosku w urzędzie okaż ważny dowód osobisty lub ważny paszport.
5. W terminie wskazanym w potwierdzeniu złożenia wniosku – odbierz dowód osobisty. Status wniosku możesz sprawdzić na stronie:
Uwagi:
Może się zdarzyć, że ze względu na chorobę, niepełnosprawność lub inną niedającą się pokonać przeszkodę nie możesz osobiście udać się do urzędu. Możesz wtedy złożyć wniosek o dowód w miejscu, w którym przebywasz. Skontaktuj się bezpośrednio z organem gminy (będącej siedzibą władz powiatu), na terenie której przebywasz lub organem miasta na prawach powiatu, na terenie którego przebywasz.
Szczegółowe informacje dot. wyrobienia dowodu osobistego podane są w linku poniżej:
https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty
Informujemy Szanownych Petentów Urzędu Gminy Sochaczew, iż pokój nr 10 jest nieczynny w czwartki - Jest to dzień wewnętrzny. Powyższe ograniczenie jest wprowadzone okresowo i jest spowodowane dużą ilością spraw. Za utrudnienia przepraszamy i jednocześnie prosimy o zgłaszanie się w pozostałych dniach pracy, tj. poniedziałek, wtorek, środa, piątek. w godz. 8:00 - 15:45
Data dodania 30 września 2019