Dziś jest sobota 23 listopada 2024 r. Godzina 09:26 Imieniny Adeli, Felicyty, Klemensa

OGŁOSZENIE Wójta Gminy Sochaczew o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego dla terenu gminy Sochaczew.

OGŁOSZENIE Wójta Gminy Sochaczew o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego dla terenu gminy Sochaczew.

OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Sochaczew
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego dla terenu gminy Sochaczew.


Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (tekst jednolity w Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1, w związku
z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania
na środowisko (tekst jednolity w Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.),

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Sochaczew w dniu 25 października 2023r. uchwały nr LXIII/335/2023 w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego dla terenu gminy Sochaczew oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków jej realizacji. Zainteresowani mogą składać wnioski do planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko do dnia 6.09.2024r.

Wnioski dotyczące planu ogólnego należy składać na formularzu urzędowym, dostępnym w BIP pod nazwą „Wniosek dotyczący aktu planowania przestrzennego” https://bip.sochaczew.org.pl/artykul/2171/3313/wnioski-do-pobrania, w siedzibie Urzędu Gminy Sochaczew (ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew) na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl lub platformy ePUAP: /exj2d97k84/SkrytkaESP.

Wnioski dotyczące prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być składane w siedzibie Urzędu Gminy Sochaczew (ul. Warszawska 115, 96 500 Sochaczew), w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres email:

gminasochaczew@sochaczew.org.pl lub platformy ePUAP na adres: /exj2d97k84/SkrytkaESP.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej (o ile wnioskodawca taki posiada), informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Opcjonalnie wnoszący może podać dodatkowe dane do kontaktu: adres do korespondencji lub numer telefonu. Wnioski niespełniające powyżej wskazanych warunków zostaną pozostawione bez rozpoznania.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Sochaczew.


Wójt Gminy

Data dodania 06 sierpnia 2024

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij