Dziś jest sobota 27 lipca 2024 r. Godzina 05:36 Imieniny Aureliusza, Natalii, Rudolfa

GZEAS - kontakt

GZEAS - kontakt

GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ
ul. Warszawska 115, 96- 500 Sochaczew
e-mail: gzeas@sochaczew.org.pl

KONTAKT
Dyrektor                       - Bogusława Cieślak                           - tel. 46 864 26 40
Główny Księgowy        - Iwona Dąbrowska                            - tel. 46 864 26 41
Starszy Inspektor        - Bożenna Ćwiklińska                        - tel. 46 864 26 45
Podinspektor          - Michał Kmieciński                           - tel. 46 864 26 42
Inspektor               - Joanna Gryszczyńska-Kowalczyk   - tel. 46 864 26 43
Podinspektor          - Agnieszka Grabowska                     - tel. 46 864 26 42
Podinspektor          - Agnieszka Kalinowska                     - tel. 46 864 26 44
Pomoc biurowa            - Natalia Jesiołowska                         - tel. 46 864-26-41

Kompetencje GZEAS:
-Obsługa administracyjno-finansowa szkół z terenu Gminy Sochaczew (SP Feliksów, SP Gawłów, SP Kąty,    SP Mokas, SP Wyczółki, SP Wymysłów, SP Żuków),
-Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów i zasiłków szkolnych,
-Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
-Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych,



KLAUZULA INFORMACYJNA

dotycząca przetwarzania danych osobowych

w Gminnym Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Sochaczewie


Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.), zwanego dalej RODO, niniejszym informuję, że:

 
ADMINISTRATOR

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
w Sochaczewie, zwany dalej GZEAS, reprezentowany przez Dyrektora, z siedzibą  przy ul. Warszawskiej 115, 96-500 Sochaczew.


DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Z Administratorem można skontaktować się w następujący sposób:

1)     drogą papierową na adres: GZEAS ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew

2)     drogą elektroniczną na adres: gzeas@sochaczew.org.pl

3)     telefonicznie: 46 864 26 42

 
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

W celu zagwarantowania bezpieczeństwa Państwa danych osobowych wyznaczono Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w następujący sposób:

1)     pod adresem poczty elektronicznej: iod.gzeas@gmail.com;

2)     pisemnie na adres siedziby Administratora.


CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. od a) RODO do  e) RODO, art. 9 ust. 2 lit. a)  RODO i  art 9 ust. 2 lit. g) RODO w związku z ustawą z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz innych przepisów szczególnych, jedynie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zadań statutowych Gminnego Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Sochaczewie.

1)     zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. od a) RODO do e) RODO, Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z prawem, jeśli spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:

a)      osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów;

b)     przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy;

c)      przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;

d)     przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;

e)      przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

2)      zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a) RODO i g) RODO Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane, jeśli spełniony jest jeden z poniższych warunków;

a)      osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach;

b)     przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym na podstawie przepisów prawa.


ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH

Przetwarzając dane osobowe stosujemy następujące zasady:

 

1)        Legalności – przetwarzanie danych osobowych może się odbywać wyłącznie, gdy zaistnieje co najmniej jedna z przewidzianych prawem przesłanek (w tym okoliczność prawna lub dobrowolna zgoda osoby, od której dane pochodzą).

2)        Celowości – aby dane mogły być przetwarzane, musi istnieć ku temu konkretny, wyraźny i prawnie uzasadniony cel. Jeżeli przetwarzanie służy różnym celom, potrzebna jest zgoda lub podstawa na wszystkie cele.

3)        Adekwatności – przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne ze względu na cel ich zbierania.

4)        Merytorycznej poprawności – Administrator  jest zobowiązany do tego, aby dane przez niego zbierane były poprawne i w razie potrzeby uaktualniane. Powinien oceniać wiarygodność źródła pozyskania danych oraz wdrożyć sposób weryfikowania prawdziwości przetwarzanych danych;

5)        Czasowości – zasada ograniczenia przechowywania danych – nie przetwarzamy danych dłużej niż jest to konieczne (określone w np. w instrukcji kancelaryjnej lub innych przepisach).

6)        Integralności i poufności danych – Państwa dane są zabezpieczone za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych. Dokładamy najwyższej możliwej staranności, być chronić przekazane informacje przed wszelkimi zagrożeniami.



     





















    ODBIORCY DANYCH

    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z GZEAS przetwarzają dane osobowe.


    OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4 i określonych przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych a tym samym okres przechowywania uzależniony jest od załatwianej sprawy oraz od kategorii archiwalnej.


    PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

    Niniejszym informujemy, że posiadają Państwo prawo:

    1)     dostępu do treści swoich danych osobowych i danych swoich dzieci, w tym uzyskania kopii tych danych;

    2)     do ich sprostowania (poprawienia danych osobowych);

    3)     do żądania usunięcia danych osobowych;

    4)     do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    5)     do sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

    6)     w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie,  bez wpływu na prawidłowość przetwarzania, które realizowane było przed ich cofnięciem;

    7)     wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa lub dziecka narusza przepisy RODO.

    Realizacja powyższych praw uzależniona jest zarówno od przesłanek prawnych uprawniających Administratora do przetwarzania danych, jak i sposobów ich gromadzenia i okresu przechowywania.


    INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

    Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.

    W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Wówczas przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

     
    PRZEKAZYWANIE DO PAŃSTWA TRZECIEGO/ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ

    Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych oraz w przypadku przetwarzania danych Państwa dzieci do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

     
    INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


    PRAWA WYNIKAJĄCE Z RODO


    Nasza placówka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych oraz jego Zastępcę. Dane kontaktowe:

    -IOD - p. Ewelina Zientara, e-mail: iod.gzeas@gmail.com

    - Zastepca IOD - p. Aneta Porębska, e-mail: iod.gzeas@gmail.com


















    Data dodania 04 listopada 2019

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

    Zamknij