Informacja o raporcie o stanie Gminy Sochaczew za 2023 rok oraz zaproszenie do debaty
I N F O R M A C J A
Zgodnie z art.28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2024r. poz. 609), Wójt Gminy Sochaczew przedstawił Radzie Gminy Raport
o Stanie Gminy za 2023 rok.
(Dz.U. z 2024r. poz. 609), Wójt Gminy Sochaczew przedstawił Radzie Gminy Raport
o Stanie Gminy za 2023 rok.
Raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, a w szczególności: realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady gminy.
Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi.
Nad przedstawionym Raportem o Stanie Gminy przeprowadza się debatę , po zakończeniu której Radni będą głosowali w sprawie udzielenia wójtowi wotum zaufania.
Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi.
Nad przedstawionym Raportem o Stanie Gminy przeprowadza się debatę , po zakończeniu której Radni będą głosowali w sprawie udzielenia wójtowi wotum zaufania.
Debata nad Raportem o Stanie Gminy Sochaczew za 2023 rok
odbędzie się podczas sesji absolutoryjnej Rady Gminy Sochaczew.
Informacja o terminie sesji absolutoryjnej zostanie podana w terminie
zgodnym z zapisami Statutu Gminy Sochaczew.
Informacja o terminie sesji absolutoryjnej zostanie podana w terminie
zgodnym z zapisami Statutu Gminy Sochaczew.
W debacie nad raportem o stanie gminy będą mogli wziąć udział nie tylko radni, ale również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany będzie
do złożenia Przewodniczącemu Rady Gminy Sochaczew pisemnego zgłoszenia, popartego podpisami co najmniej 20 osób (wzór zgłoszenia w załączeniu).
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
do złożenia Przewodniczącemu Rady Gminy Sochaczew pisemnego zgłoszenia, popartego podpisami co najmniej 20 osób (wzór zgłoszenia w załączeniu).
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Zgłoszenia udziału w debacie należy dokonać najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień,
na który zostanie zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony Raport o Stanie Gminy.
Zgłoszenia udziału w debacie należy dokonać najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień,
na który zostanie zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony Raport o Stanie Gminy.
Zgłoszenia do debaty przyjmowane będą w Biurze Rady Gminy Sochaczew,
pokój nr 9, w Urzędzie Gminy Sochaczew ul. Warszawska 115.
pokój nr 9, w Urzędzie Gminy Sochaczew ul. Warszawska 115.
Przewodniczący Rady Gminy
/ - /
Wiesław Skóra
/ - /
Wiesław Skóra
Data dodania 29 maja 2024