Dziś jest niedziela 05 maja 2024 r. Godzina 14:14 Imieniny Irydy, Tamary, Waldemara

Tag: deklaracja

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Gmina Sochaczew zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Oficjalna Strona Gminy Sochaczew . Data publikacji strony internetowej: 2019.11.01 Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami: możliwość zmiany rozmiaru czcionki możliwość wyświetlania w trybie wysokiego kontrastu możliwość nawigacji klawiaturą Treści niedostępne Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej: Wyłączenia opublikowane filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących. Trwa uzupełnianie bazy napisów w filmach z Sesji Rady Gminy Sochaczew. część plików nie jest dostępnych cyfrowo, brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów. Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-22 Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-20 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. Informacje zwrotne i dane kontaktowe Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Antczak E-mail: informatyk@sochaczew.org.pl Telefon: 468642630 Każdy ma prawo: zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej. Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Skargi i odwołania Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres: Organ nadzorujący: Wójt Gminy Sochaczew Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Warszawska 115 E-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl Telefon: 468642600 Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich . Dostępność architektoniczna Wejście do  budynku Urzędu Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96–500 Sochaczew: Na parkingu przed budynkiem znajduje się oznakowane miejsce dla osób niepełnosprawnych. Do urzędu jest podjazd dla niepełnosprawnych. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W budynku jest winda. W budynku są toalety dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W sytuacji, gdy osoba niepełnosprawna potrzebuje  bezpośredniej pomocy ze strony pracownika Urzędu, powinna w pierwszej kolejności skontaktować się z pracownikiem Sekretariatu – tel.: 468642600 lub mailowo gminasochaczew@sochaczew.org.pl. Pracownik Sekretariatu, po zdefiniowaniu potrzeby osoby niepełnosprawnej, realizuje ją bądź zawiadamia odpowiednią merytorycznie komórkę organizacyjną Urzędu lub przekazuje informacje o terminie ewentualnego spotkania z pracownikiem merytorycznie realizującym usługę. Po załatwieniu sprawy, pracownik Urzędu służy pomocą osobie niepełnosprawnej w opuszczeniu Urzędu. Dostępność  tłumacza języka migowego Aby skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego należy wcześniej zgłosić ten fakt w sekretariacie  Urzędu Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, tel.: 468642600 lub mailowo na adres: gminasochaczew@sochaczew.org.pl Zgłoszenia należy dokonać  co najmniej  3 dni przed wizytą w urzędzie. Należy wskazać metodę komunikowania się. Jak dokonać zgłoszenia? Wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go: mailem na adres:  gminasochaczew@sochaczew.org.pl lub pocztą na adres: Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, telefonicznie – za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie, pod nr telefonu: 468642600 Usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij