Dziś jest środa 13 listopada 2024 r. Godzina 08:03 Imieniny Arkadii, Krystyna, Stanisławy

Zaproszenie do zawarcia umowy i odbioru urządzenia z programu „Granty PPGR”

Zaproszenie do zawarcia umowy i odbioru urządzenia z programu „Granty PPGR”

Szanowna Pani / Szanowny Panie,

Wójt Gminy Sochaczew serdecznie zaprasza Panią / Pana do przybycia w dniu 18 stycznia 2023 roku o godzinie 11.00 do siedziby Urzędu Gminy Sochaczew (ul. Warszawska 115, Sala konferencyjna - 1 piętro), celem zawarcia umowy darowizny oraz odebrania sprzętu w postaci laptopa, zakupionego z Grantu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”, w konkursie grantowym „Granty PPGR - wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. W przypadku osoby pełnoletniej zaproszenie obejmuje beneficjenta, a w przypadku osoby niepełnoletniej - beneficjenta oraz opiekuna prawnego (zgodnie z danymi w złożonym wniosku). Proszę o zabranie ze sobą dowodu osobistego, celem potwierdzenia tożsamości i wpisania danych osobowych do umowy darowizny sprzętu.
W przypadku niemożności przybycia prosimy o informację pisemną (drogą elektroniczną na adresy: projekty2@sochaczew.org.pl oraz projekty3@sochaczew.org.pl) lub telefoniczną pod numerem 46 864 26 53, celem umówienia innego terminu.

ZAŁĄCZNIKI DOSTĘPNE PONIŻEJ:

Zarządzenie Wójta wraz oświadczeniem,

Zaproszenie.

Data dodania 17 stycznia 2023

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij