Urząd Gminy Sochaczew uruchamia System Powiadamiania SMS
Szanowni Mieszkańcy,
Urząd Gminy Sochaczew uruchamia System Powiadamiania SMS, którego zadaniem będzie przekazywanie mieszkańcom:
- informacji o sytuacjach kryzysowych;
- informacji o organizowanych przez Urząd Gminy Sochaczew spotkaniach
i konsultacjach; - zaproszenia na wydarzenia kulturalne, sportowe, obchody świąt;
- inne ważne komunikaty Wójta Gminy Sochaczew.
Korzystanie z usługi jest dobrowolne. Prawidłowa rejestracja w Usłudze polega na wypełnieniu i złożeniu w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Sochaczew formularza przystąpienia wraz z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych. Prosimy o zgłaszanie tylko jednego nr telefonu z jednego gospodarstwa domowego.
Formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo w:
- Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Sochaczew
Formularz należy wypełnić czytelnie, drukowanymi literami!
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem świadczenia usługi Gminnego Systemu Powiadamiania SMS - TUTAJ
Data dodania 09 października 2024