Szczegóły
zamówienie na Budowę budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie
Status zamówienia: unieważnione
nr sprawy: D.271.4.2020
zamawiający: Wójt Gminy Sochaczew
miejsce składania ofert: Urząd Gminy Sochaczew
unieważnienie
Ogłoszenie nr 510074328-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.
Wójt Gminy Sochaczew: Budowę budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505567-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540013502-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Sochaczew, Krajowy numer identyfikacyjny 00054671000000, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 8642625, 8462600, e-mail gminasochaczew@sochaczew.org.pl, faks 46 8642602.
Adres strony internetowej (url): https://bip.sochaczew.org.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowę budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
D.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie , polegających na : 1) Budowie budynku świetlicy wiejskiej, budynek parterowy, niepodpiwniczony z zadaszonymi tarasami, dach dwuspadowy. Zakres robót obejmuje : roboty murowe, wykonanie stolarki okiennej i pokrycia dachowego, roboty instalacyjne i wykończeniowe, instalacje wody i centralnego ogrzewania, instalacje elektryczne ogrodzenie terenu, zagospodarowanie terenu. 2) Powierzchnia zabudowy – 143,45 m², 3) Powierzchnia użytkowa – 118,16 m ², 4) Kubatura budynku - 592,90 m³ 2. Dokumentacja techniczna stanowiąca przedmiot zamówienia: 1) Przedmiar robót , 2) Dokumentacja projektowa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45311200-2, 45232150-8, 45332200-5, 45232410-9, 45331100-7, 45233220-7, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6 ofert. Najniższą cenę wykonania zamówienia wynoszącą 670.173,64 zł brutto zaoferowała firma FPW PAP-BUD . W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 600 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. Ze względu na powołaną wyżej przesłankę unieważnienia postępowania, Zamawiający nie dokonał oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
D.271.4-2.2020 Sochaczew, 24.04.2020r.
Dotyczy: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie
ZAWIADOMIENIE
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), informuje
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6 ofert. Najniższą cenę wykonania zamówienia wynoszącą 670.173,64 zł brutto zaoferowała firma FPW PAP-BUD .
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 600 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Ze względu na powołaną wyżej przesłankę unieważnienia postępowania, Zamawiający nie dokonał oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Treść
Sochaczew, dn. 25.02.2020r.
D.271.4-1.2020
Wójt Gminy Sochaczew uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie” wzięły udział n/w podmioty oferując następujące ceny :
-
WŁOD-BUD DACHY 2 cena oferty brutto: 896.763,64 zł.
Gostomin 38 gwarancja: 60 miesięcy
06-456 Ojrzeń termin wykonania zamówienia: do 30.05.2021r.
termin płatności: do 14 dni
-
POLBET S.A cena oferty brutto: 1.373.906,22 zł.
Ul. 73 Pułku Piechoty 1 gwarancja: 60 miesięcy
40-474 Katowice termin wykonania zamówienia: do 30.05.2021r.
termin płatności: do 14 dni
-
Zakład Remontowo-Budowlany cena oferty brutto: 684.394,53 zł
ELLA gwarancja: 60 miesięcy
Ul. Wróblewskiego 4 termin wykonania zamówienia: do 30.05.2021r.
96-500 Sochaczew termin płatności: do 14 dni
-
KAL-FAM cena oferty brutto: 765.000,00 zł.
Zakład Remontowo-Budowlany gwarancja: 60 miesięcy
Kamion 40 termin wykonania zamówienia: do 30.05.2021r.
96-330 Puszcza Mariańska termin płatności: do 14 dni
-
ZOB MARBUDEX cena oferty brutto: 819.021,49 zł.
Ul. Łowicka 127 gwarancja: 60 miesięcy
96-100 Skierniewice termin wykonania zamówienia: do 30.05.2021r.
termin płatności: do 14 dni
-
FPW PAP-BUD cena oferty brutto: 670.173,64 zł.
Ul. W. Witosa 3 gwarancja: 60 miesięcy
09-204 Rościszewo termin wykonania zamówienia: do 30.05.2021r.
termin płatności: do 14 dni
Przed otwarciem ofert podano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 600.000,00 zł brutto.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji jak wyżej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Gmina Sochaczew, ul. Warszawska 115 , tel. (046) 864-26-00, fax.(046) 864-26-02 ogłasza przetarg nieograniczony na ,, , Budowę budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie
Nr ogłoszenia o zamówieniu: 505567-N-2020 z dnia 23.01.2020
Nr ogłoszenia o zmianie 540013502-N-2020 z dnia 23.01.2020
Krótki opis zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Żukowie , polegających na :
1) Budowie budynku świetlicy wiejskiej, budynek parterowy, niepodpiwniczony z zadaszonymi tarasami, dach dwuspadowy. Zakres robót obejmuje : roboty murowe, wykonanie stolarki okiennej i pokrycia dachowego, roboty instalacyjne i wykończeniowe, instalacje wody i centralnego ogrzewania, instalacje elektryczne ogrodzenie terenu, zagospodarowanie terenu.
2) Powierzchnia zabudowy – 143,45 m²,
3) Powierzchnia użytkowa – 118,16 m ²,
4) Kubatura budynku - 592,90 m³
- Dokumentacja techniczna stanowiąca przedmiot zamówienia:
1) Przedmiar robót ,
2) Dokumentacja projektowa,
Termin składania ofert upływa 25.02.2020 r. o godz. 12.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.02.2020 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego
Termin realizacji zamówienia: do 30.05.2021 r.
Wadium: 10.000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Cena oferty 60%
Okres rękojmi i gwarancji 40%
Data opublikowania