Szczegóły
zamówienie na Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Sochaczew, a także z punktu selektywnego zbierania odpadów
Status zamówienia: rozstrzygnięte
nr sprawy: D.271.6.2020
zamawiający: GMINA SOCHACZEW
miejsce składania ofert: Urząd Gminy Sochaczew
rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWENIA Z DNIA 23/07/2020 NR 2020/S 141-347619
Treść
SoChaczew, dn. 25.06. 2020r.
D.271.6-3.2020
Wójt Gminy Sochaczew uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Sochaczew oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Kąty 1A” wzięły udział n/w podmioty uzyskując następującą ilość punktów :
1. Remondis Sp. z o.o.
Ul. Zawodzie 18, 02-981 Warszawa
Oddział w Sochaczewie
ul. Żyrardowska 6
96-500 Sochaczew
cena oferty brutto: 4 417 455,02 zł -57,29 pkt
zwiększenie częstotliwości odbioru bioodpadów (w tym choinek) w okresie objętym
wykonanie zamówienia: 1 – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 97,29 pkt
2. PARTNER Gospodarka Odpadami
Dariusz Apelski
Ul. Płytowa 1
03-046 Warszawa
cena oferty brutto: 4 217 886,00 zł – 60,00 pkt
zwiększenie częstotliwości odbioru bioodpadów (w tym choinek) w okresie objętym
wykonanie zamówienia: 1 – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 100,00 pkt
W związku z powyższym zamówienie pozyskała firma PARTNER GOSPODARKA ODPADAMI DARIUSZ APELSKI UL. PŁYTOWA 1, 03-046 WARSZAWA uzyskując największą liczbę punktów.
Sochaczew, dn. 26.05.2020r.
D.271.6-1.2020
Wójt Gminy Sochaczew uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Sochaczew oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Kąty 1A” wzięły udział n/w podmioty oferując następujące ceny :
Remondis Sp. z o.o.
Ul. Zawodzie 18, 02-981 Warszawa
Oddział w Sochaczewie
ul. Żyrardowska 6
96-500 Sochaczew
cena oferty brutto: 4 417 455,02 zł
zwiększenie częstotliwości odbioru bioodpadów (w tym choinek) w okresie objętym
wykonanie zamówienia: 1
termin realizacji zamówienia: od 1 lipca 2020r. do 30 czerwca 2021r
termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury
PARTNER Gospodarka Odpadami
Dariusz Apelski
Ul. Płytowa 1
03-046 Warszawa
cena oferty brutto: 4 217 886,00 zł
zwiększenie częstotliwości odbioru bioodpadów (w tym choinek) w okresie objętym
wykonanie zamówienia: 1
termin realizacji zamówienia : od 1 lipca 2020r. do 30 czerwca 2021r
termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury
Przed otwarciem ofert podano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 3.600.000,00 zł brutto.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji jak wyżej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
05/05/2020 S87 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
· I.
· II.
· III.
· IV.
· VI.
Polska-Sochaczew: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
2020/S 087-207761
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Sochaczew
Krajowy numer identyfikacyjny: 750148526
Adres pocztowy: ul. Warszawska 115
Miejscowość: Sochaczew
Kod NUTS: PL
Kod pocztowy: 96-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Iwona Szlaga
E-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl
Tel.: +48 468642633
Faks: +48 468642602
Adresy internetowe:
Główny adres: https://bip.sochaczew.org.pl/
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.sochaczew.org.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Sochaczew, a także z punktu selektywnego zbierania odpadów
Numer referencyjny: D.271.6.2020
II.1.2)Główny kod CPV
90000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie, wskazanych w opisie zamówienia, odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sochaczew, a także z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami: SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513100
90512000
90511000
90500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie, wskazanych w opisie zamówienia, odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sochaczew, a także z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami:
— Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 2010 z późn. zm.),
— Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),
— rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2028),
— rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2412),
— rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2167),
— uchwały Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 3/19 z 22.1.2019 w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 wraz z załącznikami,
— obowiązującego w czasie trwania umowy regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sochaczew.
Zgodnie z SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowy zakres usług, tj. odbiór choinek / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/07/2020
Koniec: 30/06/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i będą przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: udział w postępowaniu – tożsame dla zamówienia podstawowego.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
— aktualne uprawnienie do odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Sochaczew zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości przedsiębiorcy musi posiadać kody odpadów objętych zamówieniem,
— aktualne uprawnienie na transport odpadów komunalnych,
— aktualne uprawnienie do zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie co najmniej 3 000 000,00 PLN,
b) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 3 000 000,00 PLN.
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje środki lub polisę w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości w innej walucie na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego na przeddzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej min. 10 000 Mg. Powyższe Wykonawca winien udokumentować załączając dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane z należytą starannością ze wskazaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
1) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
2) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
3) 1 pojazdami do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Wszystkie pojazdy muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r. poz. 122).
Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów dróg i ulic, tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 26/05/2020
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 26/05/2020
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Urząd Gminy Sochaczew ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
10.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
10.2 Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:
a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Bank Spółdzielczy nr 21 9283 0006 0013 2381 2000 0030;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
10.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
10.4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
10.5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu elektronicznego stanowiącego dokument wadialny. W razie złożenia tego dokumentu w innej formie (np. w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Zamawiający uzna, iż wymagane wadium nie zostało w ogóle wniesione (tzn. oferta nie została prawidłowo zabezpieczona wymaganym wadium).
10.6. Treść dokumentu wadialnego.
W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, tj. w formie dokumentu wadialnego (np. gwarancji, poręczenia):
— w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp,
— gwarancja/poręczenie stanowiące wadium nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą podanego w SIWZ,
— niedopuszczalne jest wprowadzanie (w szczególności w treści dokumentu wadialnego) jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium,
— treść oświadczenia gwaranta/poręczyciela nie może zawierać postanowienia ustanawiającego skutek w postaci wygaśnięcia gwarancji/poręczenia (wygaśnięcia zobowiązania gwaranta/poręczyciela) w przypadku zwrócenia gwarantowi/poręczycielowi oryginału tej gwarancji/poręczenia przed upływem terminu ważności (obowiązywania) gwarancji/poręczenia,
— w razie złożenia jako wadium dokumentu wadialnego niespełniającego powyższych wymogów (w szczególności zawierającego wskazane niedopuszczalne postanowienia) Zamawiający uzna, iż wymagane wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (tzn. oferta nie została prawidłowo zabezpieczona wymaganym wadium).
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +22 4587801
Faks: +22 4587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +22 4587801
Faks: +22 4587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/04/2020
Data opublikowania