Dziś jest niedziela 08 grudnia 2024 r. Godzina 13:13 Imieniny Delfiny, Marii, Wirginiusza

Kontakt

Kontakt

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej

Ul. Warszawska 115,
96-500 Sochaczew
Biuro - 46 864 26 22
Konserwator - 662 927 773
Inkasent - 694 199 447 / nowy numer od 01.09.2024 - 535 586 125
BS Sochaczew
14928300060011356620000010
REGON: 017441076
 
Godziny pracy biura:
poniedziałek - piątek : 8:00 - 16:00
Godziny pracy w terenie:
poniedziałek - piątek : 7:00 - 15:00
Godziny pracy Inkasenta:
- poniedziałek - 12:00 - 19:00
- wtorek - 8:00 - 15:00
- środa - 12:00 - 19:00
- czwartek - 08:00 - 15:00
- piątek 08:00 - 15:00


Klauzula Informacyjna
według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

Informujemy, że :

  1. Administratorem danych osobowych podanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej poniżej jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Sochaczew z siedzibą  Sochaczew ul. Warszawska 115.
  2. Inspektorem Ochrony Danych W Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej jest : Radca Prawny Klaudia Janiak, e-mail: iodkj@klaudiajaniak.pl, tel. 600909894
  3. Celem zbierania danych jest zawarcie umowy o zaopatrzeniu w wodę i jej realizacja na podstawie art.6 1 b) RODO.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych w Warszawie .
  5. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji zadania określonego w pkt. 3. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwa realizacja w/ w zadania.
  6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnianiom podmiotom trzecim. Odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy przepisów prawa.
  7. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą ulegały profilowaniu.
  8. Administrator danych nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (DZ.U.Nr 14 poz. 67 z późń. Zm.) licząc od początku roku następującego po roku w którym została wyrazona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Data dodania 04 listopada 2019

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij