Dziś jest niedziela 22 grudnia 2024 r. Godzina 03:12 Imieniny Bożeny, Drogomira, Zenona

Tag: gzgk

Kontakt

Kontakt

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew Biuro - 46 864 26 22 Konserwator - 662 927 773 Inkasent - 694 199 447 / nowy numer od 01.09.2024 - 535 586 125 e-mail: gzgk@sochaczew.org.pl BS Sochaczew 14928300060011356620000010 REGON: 017441076   Godziny pracy biura: poniedziałek - piątek : 8:00 - 16:00 Godziny pracy w terenie: poniedziałek - piątek : 7:00 - 15:00 Godziny pracy Inkasenta: - poniedziałek - 12:00 - 19:00 - wtorek - 8:00 - 15:00 - środa - 12:00 - 19:00 - czwartek - 08:00 - 15:00 - piątek 08:00 - 15:00 Klauzula Informacyjna według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Informujemy, że : Administratorem danych osobowych podanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej poniżej jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Sochaczew z siedzibą  Sochaczew ul. Warszawska 115. Inspektorem Ochrony Danych W Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej jest : Radca Prawny Klaudia Janiak, e-mail: iodkj@klaudiajaniak.pl, tel. 600909894 Celem zbierania danych jest zawarcie umowy o zaopatrzeniu w wodę i jej realizacja na podstawie art.6 1 b) RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych w Warszawie . Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji zadania określonego w pkt. 3. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwa realizacja w/ w zadania. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnianiom podmiotom trzecim. Odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy przepisów prawa. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą ulegały profilowaniu. Administrator danych nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (DZ.U.Nr 14 poz. 67 z późń. Zm.) licząc od początku roku następującego po roku w którym została wyrazona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij